Vad händer när?



Ja vad händer när 2 bästisar växer i från varandra eller blir osams?
när ni inte pratats vid på 7 år?Det fick jag uppleva i går.
Satte mig på bussen,direkt dras blicken till en kontrollant och tjejen vars biljett han kollar,
klart jag kände igen min fd bästa vän trots 7 år men skulle jag säga nåt?skulle vi ens ha nåt att säga?
Och jo efter att ha sagt första ordet var vi  igång som första ggn vi träffades,första ggn på högstadiet.
ja ni vet när båda ska uppdatera varandra om det senaste med ex,vänner och annat från den tiden.

Nu stod vi där och vi var inte 15 längre,vi är nu 25+.det var creepy vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du mår bättre med halsen!

2010-03-08 @ 18:58:09
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0