Mötet med nya psykologen och ny behandling!


För några veckor sen fick jag veta att på behandlingskliniken ska det startas en ny metod som bevisat sig bra för ÄS,och då min psykolog skulle sluta ville hon få in mig i denna behandling.
Och i veckan träffade jag bla nya psykologen och en annan person för att prata igenom metoden som på 1 år ska göra mig frisk,jag tillhör en av dom som gått kort tid där.
Jag anser inte 1 år är kort tid men det gör dom.
Hur som helst så har denna metod visat bra resultat och i Höst börjar den.

Ni som går och har en ÄS utan att söka hjälp och tycker det är tufft ni ska veta en sak,att inte söka hjälp är det lätta att söka hjälp och bli frisk är den riktiga kampen och den rätta vägen.

Kommentarer
Postat av: Wanda

Tycker det värtsa börjat med behandlingen... Kryper snart ur mitt eget skinn pga av ångest:S

2010-07-29 @ 23:53:26
URL: http://wandutchinis.blogg.se/
Postat av: a

härligt att du är så positiv! Kämpa vidare och lycka till! kram

2010-08-03 @ 01:48:27
URL: http://bulimiflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0