Svar på frågor om träningen!


Fått väldigt mycket frågor om min träning och tänkte ta upp dom här,men det känns himla konstigt att gått från en ätstörning till att helt plötsligt träna och få frågor som om jag tränat länge.

1:Hur länge har du tränat?
Inte mer än 1 ½ månad

2:Vad är din hemlighet till att hålla sig i form?
Den har frågan blev jag lite ställd av,så stor skillnad har ju inte träning på 1 ½ månad gett däremot har jag lärt mig att sund kost och träning är det enda rätta.

3:Var tränar du?
Elite Wellness

4:Vad är dina mål?
En hälsosam kropp och en sund kost.

5:Vad tränar du?
Kondition

6:Favoriter på gymmet?
Crosstrainer och cykel,snart väntar löpbandet.

7:Vad är Fustra metoden?
Här kan ni läsa allt om fustra metoden.

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Löpbandet är nog min favorit! Längtar faktiskt till i vår när jag får träna igen =)



Ha en mysig helg, kram!

2010-12-03 @ 08:53:21
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0