Svar på frågor om min träning!


1:Kommer du själv delta i Fustra superstarutmaningen din PT ska hålla Januari i bloggen?
Svar:Jag tränar ju redan ;) och sen känns det lite tidigt efter en ätstörningsbehandling,men jag kommer följa alla andras kamp och vet att resultatet kommer bli grymt då PT-Jarkko kan sin sak.
Däremot uppmanar jag alla läsare som känner sig manade att delta,detta är gratis och han är en av dom bästa så ta chansen.

2:Var tränar du?
Elite Wellness som ligger i ena änden av Elite Park Avenue här i Göteborg.

3:Märker du nån ändring sen du börja träna?
Jag känner mig oerhört peppad varje pass för jag har dessa fantastiska PT:s runtomkring mig.
plus att jag ärligt talat känner mig så mycket snyggare.

4:Vad är ett bra respektive dåligt pass för dig?
Ett bra pass är när PT-Moa kört slut på mig,ett dåligt är när jag kört ensam och inte klarar det jag vill då blir jag frustrerad i stället för att tänka på att jag haft en ätstörning och måste jobba upp i kroppen igen,det är det jobbiga att inse att jag inte är som alla andra.
Jag måste lära mig mina begränsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0