Snart kan just DU komma i gång med träningen med tips från min PT-Jarkko!


Självklart följer jag min PT:s blogg på fitness magazine,det var ju han tack vare honom som ändringen kom.
Nu kan jag meddela att han från Januari till Februari ska träna hårt,1 timme om dagen varje dag och han kommer blogga om det,alltså alla ska kunna träna som han.
Det är även det vi lär oss på gymmet att alla övningar kan göras hemma och ska göras hemma om vi inte är på gymmet (ah det är tufft,men bra).
Så nu har ni chansen att ändra er livsstil efter nyåret,ta chansen och lär er något ni kommer ha användning av resten av era liv.

Kommentarer
Postat av: dadaa

Bra blogg, kika gärna in på min ;D

2010-12-13 @ 17:00:22
URL: http://omerovicnedzada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0