Vaknade med sorgen i hjärtat!


Vaknade med sorgen i hjärtat❤,beskedet gör ont och hur mycket stöd jag än har så känner jag mig ensammast i världen,jag kommer aldrig få chansen att säga exakt vad du betytt för mig hela mitt liv,sorgearbetet har börjat i släkten när beskedet kom att kampen är över och du kommer aldrig mer öppna dina ögon,det som väntas nu är övervakning tills du tar ditt sista andetag.
Jag gråter och gråter för att du vart/är en stor del av mitt liv,Farmor❤ var ett av mina första ord och min första bok Victoria Plum fick jag av dig.
Jag kommer alltid va tacksam över vår tid tillsammans och vetskapen om att ingen Farmor kan någonsin mäta sig med dig❤.


Kommentarer
Postat av: Anonym

testar en annan dag, men berättar då:)

2010-08-29 @ 15:39:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0