Snart samtal med Prästen!


Redan i Juni berättade Farmor att hon var dålig men aldrig vänta jag mig att hon skulle bli nedsövd för att sen inte kunna vakna och att infektion på infektion tar över hennes kropp.
I Juli förvärrades läget och redan då funderade jag på att prata med en präst då jag befann mig på semester och kände mig så ensam mitt i allt,Farmor betyder så otroligt mycket för mig,men det blev inte av att jag kontakta prästen.
Men i dag ringde jag Prästen och nu i veckan ska vi träffas,han förstod att jag behövde någon att prata med då jag bara förklarade allt kort.

Det ni ser ovan är en böneikon från då jag var och bad i kyrkan på Gotland.

Jag har inte vart i kyrkan på flera år men som ni förstår betyder min tro otroligt mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0