I dag är det 1 år sen!

Tyckte datumet lät bekant,i dag är det 1 år sedan jag börja på ätstörningskliniken på allvar.
Trodde jag skulle va frisk men det är inte förrän man är där som man inser att det kommer ta tid,men det finns framsteg.
Nu i Höst börjar jag en ny behandling på kliniken,jag har nått framsteg men jag är inte redo att släppa taget med risk för att falla tillbaka så jag tar det säkra före det osäkra.

Framstegen är att bulimin visat sig mindre men då jag även har anorektiska inlsag tänker jag på vad jag äter oftare vilket i deras syn inte är sååå mycket bättre.

Så nu ska jag lära mig leva hälsosamt men inte för hälsosamt som dom oroar sig för.

Kommentarer
Postat av: teddy

Ojjj så fort ett år ghar gått.

Bra att du ser framåt och kämpar på!!!

2010-08-11 @ 19:33:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dagsrapport

Vad är det för klinik du går på?

2010-09-14 @ 21:25:06
URL: http://dagrapport.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0