Farmor är alltid med i mina tankar!


Ingen som inte vart med om nåt liknande kan förstå hur det känns att ens släkting (i mitt fall Farmor) ligger på sjukhuset och inte vaknar upp efter att ha blivit nedsövd,det närmar sig 1 månad denna vecka,varje gång mamma ringer fruktar jag det värsta,och läkarna har blivit budbärare av dåliga nyheter så dom fruktar jag mer eller mindre men senaste dagarna har inget ändrats.
Armbandet fick jag av Farmor och hennes mamma på min dopdag,det används nu för att jag känner mig närmare Farmor då och är ett tecken på att jag alltid tänker på henne och vår släkt och min familj som alla har det tufft just nu!

Jag hoppas du har fina drömmar där du är Farmor,men snälla kom tillbaka för vi saknar dig så oerhört mycket.
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: teddy

Vilket fint armband.

Din far-mor är med dig hela vägen.

Tänker på er.

kram

2010-08-19 @ 09:53:25
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0