Drömmen till att bli sjuksköterska börjar snart!

I Våras valde jag att gå vidare med min utbildning,jag la målet på att bli sjuksköterska för att jag beundrar vårdpersonalen speciellt det jag sett inom ätstörningsbehandlingen.
Så jag har sökt och nu i Höst börjar det,jag hade också bestämt mig för att kanske sikta in mig på IVA och inte hade jag en aning då att Farmor skulle bli så illa att jag skulle få besöka IVA just för att träffa henne,när jag och sjuksköterskan prata och hon fick veta mina planer men att jag började ångra mig så hon att det är skillnad på att jobba där och vara anhörig.
Just i dagsläget är jag inte säker på IVA längre så vi börjar med sjuksköterska.

Nu i Höst har jag även ätstörningsbehandling så jag valde att börja lätt denna termin,men ändå krockar kurser,nåt som inte är så kul då jag inte kan välja bort något men jag får väl komma överens med lärarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh sjuksköterks averkar soom ett bra yrke.

2010-08-14 @ 00:54:51
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0