OMG 6am!

I går kväll börja nervositeten inför dag 1 på ätstörningskliniken,
kl 6 i morse ringde klockan,jag snooza dock 40 min till,sen insåg jag att jisses ska i väg på tai chi.
Som tur är kikar solen fram i dag och om flera timmar är möte 2 på ätstörningskliniken.

Det som skrämt mig är dom andra ätstörda,för man säger väl ätstörda?Vi är ju ätstörda.
Man känner sig som nykomlingen i klassen,och sen har jag inte träffat särskilt många ätstörda förutom bästisen.
Känns jättekonstigt,då jag ännu är i en liten förnekelse,ja jag kan skriva på bloggen att jag har en ätstörning,har ju diagnosen ställd nu men inuti mig finns det lite förnekelse som inte tycker jag behöver träffa andra med en ätstörning.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

det kan nog vara otroligt nyttigt för er med ätstörningar att träffa andra i liknande situationer. hoppas du kommer trivas!



kram

2009-09-01 @ 09:57:09
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0