Gårdagens chock på ätstörningskliniken

Ja jag fick verkligen en chock i går på ätstörningskliniken,tror jag gick runt i chock hela dagen och kvällen.
Så här var det alltså vi var ett gäng ätstörda som skulle träffas i grupp för semenarie,när jag kom till vänrummet satt där 2 tjejer i min ålder + 2 gråhåriga damer på 60+, jag tänkte att dom kanske va föreläsarna?
Ja jag vet det låter sjukt fördomsfullt men man läser ju att ätstörningar sträcker sig i åldrarna 18-30.
Hur som helst precis då kom föreläsarna,jag va ännu lite förvirrad men väl runt bordet satte sig damerna på 60+,dom lider alltså av ätstörningar.
Min första tanke var är dom här för att skrämma oss lite yngre att bli friska?
Jag satt hela tiden och tänkte att herregud mitt liv har inte ens börjat,jag tänker inte sitta här om 30 år och va sjuk i en ätstörning ännu.
Kanske va bra att jag träffa dom för aldrig har jag vart mer målmedveten att bli frisk.

Efter mötet gick jag som i trans och verkligen var CHOCKAD,nästan hyperventilera så ringde bästisen som lugna mig och dessutom bestämde sig för att få mig på andra tankar och avslöja en lite hemlis som fick mig att skrika rätt ut av lycka för sötisen,det är en global hemlighet så jag håller tummar och ALLT för min älskade bästis❤.
Så jobbigt att ha bästis så långt bort men jag är så sjukt stolt över henne.❤

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Haha, man måste ju vakna :) Vilken härlig bästa vän du har! :D

2009-09-02 @ 10:10:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Laila

Gud vad hemskt :O

2009-09-02 @ 13:09:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0