Tandläkaren rekommenderar


Min tandläkare gillade inte flouret jag använde då vissa kan vara för starka för oss med ätstörningar då spec bulimi,detta är tandläkarnas egna flour med andra ord varje kväll du sköljer får mna känslan av att befinna sig i tandläkarstolen på nytt.

Min undersökning visa ju att trots 7 år som ätstörd hade jag inga hål eller frätskador något som även chockade tandläkaren,det dom gjorde som var skillnad mot ett vanligt tandläkarbesök är att dom kollar dina spottkörtlar för att se om dom är svullna,sen fick jag ett nackstöd medans dom tog ca 12 röntgenbilder för att ta bilder från alla håll,sist men inte minst använde dom en sticka och kände igenom tandköttet överallt i munnen för att se så det var okej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att du inte hade hål eller frätskador. :-)

2009-10-28 @ 20:42:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Jag måste bara säga, efter att läst igenom din blogg, att jag tycker du är verkligen imponerande. Att verkligen erkänna att man har en ätstörtning är inte många som skulle kunna klara av. Jag avundas den egenskapen hos dig. Jag håller tummarna och önskar dig all lycka i kampen, you go girl!

2009-10-29 @ 01:23:26
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0