Förbannad


Finns 1 person som älskar att spy galla över mig och min ätstörning och jag tänker inte bara ta skiten,nyss kom en kommentar

"Om du är så GROVT ätstörd ska du INTE äta kladdkaka"

Okej mitt svar?För det första jag tycker synd om dig som måste spy galla över andra för att må bra,sorgligt att leva på att göra andra ledsna.
Sen tror du inte jag har bra dagar eller?då vågen visar det jag vill,dagar jag känner att jag kan äta.

Jag är glad att du inte är ätstörd men uppenbart att du har problem med ditt eget jag,att leva sitt lev genom att trycka ner andra gör att jag tycker mer synd om dig än mig för när jag är frisk kommer du ändå vara en dålig person.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lyssna inte på vad andra säger ! människor som inte har bättre för sig än att gnälla och klaga är inte värda att spilla din tid på ! vill du prata så finns jag här iaf. Jag uppskattar din kommentar och jag menar det jag säger, vill du ha en vän som lyssnar och inte dömer så finns jag här för du verkar vara en underbar tjej !!!!



Massa varma kramar !

2009-10-01 @ 23:23:07
URL: http://angeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0