Ett trevligt samtal!


Jag är så glad att jag fått experthjälp med ätstörningen men som ni vet fick jag lägga studieplanen på hyllan (nåt jag inte gilla) då dom anser att man ska vara sjukskriven för att klara hjälpen där,nåt jag inte fattat alls speciellt då jag inte är där varje dag så i dag ringde det och ett företag ville boka intervju jag blev sklart glad men vet att det kommer bli en diskussion med kliniken men det är jag redo för.

Jag förstår att det tar 3 år för vissa att bli friska,för att gå hemma och va sjukskriven är inte nåt personer med ätstörda ska vara egentligen så jag tycker kliniken har fel och jag vet att dom kommer va griniga på mig men jag har mina argument och av vad jag läser ovan så låter dom vettiga.


Kommentarer
Postat av: Simone

Det låter inte speciellt kul alltså.. har ju själv varit sjukskriven och hemma ett år, man mår ju fan bara sämre utav det :/

2009-10-07 @ 23:53:03
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0