Update om ätstörningen!

I går var det möte med överläkaren som började prata om mina blodprover som såg bra ut,jag har fått upp folsyra nivån och dom andra vitamin nivåerna,
sen kom vi in på att min utredning snart är klar på den psykiatriska mottagningen där jag utretts 6 månader,
oftast är en ätstörning psykisk men i mitt fall anser dom att jag varken är deprimnerad eller manodepressiv så jag ska vidare till en riktig ätstörningsmottagning nu,
Så snart ska jag bedömmas där,dör dyker nästa hinder upp enligt dom på psykiatriska mottagningen,jag har svårt att prata om ätstörningen så om jag inte öppnar mig helt på ätstörningsmottagningen riskerar jag min plats.

Att skriva och sen prata om den är inte samma sak kan jag lova,det är mer känslomässigt att prata om det,.

Kommentarer
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte



Hej!



Jätte fin blogg :)



För några år sedan hadde jag också en ätstörning (men det är det ju många svenska tjejer som har).



Vet inte exakt vad du har, men jag förstår hur jobbigt det är!



Jäkligt STARKT av dig att våga blogga om det! Tcker att du ska fortsätta att göra det för jag tror att det kan hjälpa många tjejer!



KRAM till dig! <3



2009-05-05 @ 10:18:58
URL: http://youadoreit.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

förstår verkligen att det är svårare att prata o det än skriva.

kramar!

2009-05-05 @ 11:24:59
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0