Tisdag!

Åh vad jag ogillar statistiska centralbyrån just nu,när man är nixad ingår inte dom i detta så helt plötsligt deltar du i en enkät vare sig du vill eller inte,och tro mig ni kan INTE säga nej när dom ringer 3 ggr VARJE dag.
Nu ska vi 2 veckor framöver bokföra ALLT som köps i en kassabok,med andra ord skriva av vajre kvitto.

Sitter även och kikar jobb på arbetsförmedlingen,och oj så mycket jobb det finns som key account manager,nåt jag jobbat som och absolut INTE vill tillbaka till,stor heder till alla er som faktiskt sysslar med detta för oj vad mycket skit man får ta som telefonförsäljare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe stefan är fyra år yngre än mig, men schysst ändå:)

2009-05-12 @ 19:05:09
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0