Samtal med sjuksköterskan!

Ofta har ju såklart frågan kommit upp varför jag hatar min kropp?
Och då menar dom på att jag ska peka på problemområdet VAD jag är missnöjd med,
så sist peka jag på höfterna
Sjuksköterskan:det sista du försöker banta bort kommer inte försvinna,
och med framtida barn tror jag du vill ha höfter.
Sjuksköterskan:nåt mer du är missnöjd över?
Angel:Nä,
Sjuksköterskan:Ok,vad är du nöjd med?
Angel:Haha allvarligt?
Sjuksköterskan:.Ja för nåt måste du va nöjd med?
Angel:rumpa och bröst.

Så nu kan vi konstatera att mina höfter kommer inte försvinna så dags att få bort bulimin,
det är bara ett hjärnspöke.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja lite höfter ska du ha! det är bara kvinnligt =)

helt rätt tänk - bort med hjärnspökena!!

2009-05-18 @ 17:41:18
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

Vilket bra samtal ni verkar haft på behandlingen.

Bra att du är nöjd med något på kroppen. Det tar tid att nöja sig med bara en sak - eller hur.

Bra mål du satt upp också.

kramis

2009-05-19 @ 14:54:09
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0