Frukosten avklarad!

Ett av målen med ätstörningsbehandlingen var att äta frukost varje morgon,
-Gå INTE utanför dörren om du inte ätit frukost

Detta var svårare än jag trodde då jag inte ätit frukost sen högstadiet,så detta är inte en av orsakerna till sjukdomen,
men jag försöker,dock oftast nåt väldigt lätt så som knäckebröd och juice,men i dag blev det baguette och proviva female.
Jag försöker få i mig mer av det jag fått höra av läkaren att jag saknar,har fått nog av denna sjukdom nu,den förstör kroppen och gör INGEN nytta.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Duktigt :) Att äta frukost är inte så lätt tycker jag heller. Men bara man får i sig något litet :D

2009-05-03 @ 23:43:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sofie Gustafsson

Usch jag vet vad du menar, jag har inte ätit frukost sedan... i mitten på sexan. Går i första gymnasiet nu!

2009-05-06 @ 21:29:58
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0