Ett löfte som ska hållas


Nu finns det ingen återvändo,nu har jag lovat en viss person att vi ses på banan nästa år,
kände adrenalinet i mig av att börja träna igen,ha ett mål:vilket är Göteborgsvarvet 2010.
Och då vi båda är lite tävlingsinriktade så är mitt mål att få en någorlunda bra tid,blir ju första ggn för min del.
Trots min bakgrund inom löpning är jag livrädd att inte ens komma i mål men det är det sista man ska tänka på.
I bloggen under kategorin träning kommer ni få följa min träning till 2010,tack för alla stöttande kommentarer om att jag kommer klara detta.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad kul :)

2009-05-18 @ 11:50:39
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0