Dagens dizz:Västtrafik!

Åh,vad jag hatar nya betalsystemet på Västtrafik men hur som helst skulle ladda på mitt kort,
-eh detta funkar inte.
-Nähä?jag
-Nya kort,eh,

Blir in till stan där förklarar dom att nya kort är utskickade
-Jaha men jag behöver ladda på mitt NU,jag
-Hur löser vi detta?hennes kort är på väg hem.(dom)
och sen blev det massa bla bla bla och jag blev som ett barn.
-Jag MÅSTE ha NUUUUU,jag
Så pratar dom lite och så vips får jag ett nytt kort
Ok riktigt sådär lät jag INTE men nästan *haha*
men resten då som ska ladda på och deras kort inte funkar men det nya inte kommit?
ska man då stanna hemma från jobb och allt medans man väntar på sitt nya kort?
Känner på mig att Västtrafik kommer få lösa många som sitter i  samma sits som jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dem låter ju lika smarta som skånetrafiken:O;)

2009-05-22 @ 20:34:42
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0