Tankar från en tjej med ätstörningar!

När jag kom in till sjuksköterskan som skulle ta mina första prover i dag,och hon bad mig ställa mig på vågen kom många tankar.

"vill hon se hur tjock jag är?"
"Gode gud,visa den vikt jag vill ha"
"varför ska jag väga mig här,när jag vägs på behandlingen?"
"Titta inte på siffrorna"

Sen ställde jag mig och ögonen satt fast vid siffrorna,ungefär som jag kunde påverka siffrorna?
Sen stod siffrorna still,en lättnad drog igenom mig.

Sen kom frågorna om olika sorters medicin,sen tog hon fram 3 rör,
3 IGEN?
Ussh,sen prata hon mig igenom provtagningen,och undrade om min yrsel osv.
Sen kom det förskräckliga det som inte får hända,hon var nära tappa ett rör med blod.
Snacka om att testa mig,jisses. Puh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0