Ny bok!


Mamma är söt och tänker alltid på mig när det handlar om böcker,
är nog lite av en boknörd och då främst chiclitt,dock har jag aldrig läst en Danielle Steel bok ännu,
men nu är det dags.
Handling:

Kezia Saint Martin var en av Amerikas rikaste kvinnor. I hennes värld var pengar och skönhet viktigare än kärlek och omtanke. Men Kezia levde ett dubbelliv. Ingen kunde ana att det var hon som dolde sig bakom skvallerspaltens signatur. Ingen visste att hon efter de lyxiga middagarna med jetset-folket åkte till sin älskare i konstnärskvarteren. Ändå kände Kezia en stor tomhet. Det var först när hon träffade Lucas Johns, före detta fånge och fängelseagitator, som livet fick en mening för henne. Men de hade alla odds emot sig. Och Kezia stod inför ett svårt val...


Kommentarer
Postat av: V I L J A ♡

Åh Danielle Steel är ju så bra! Tror jag har närmare 50 böcker skrivna av henne ståendes i min bokhylla :)

2009-06-28 @ 21:55:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0