I taket lyser stjärnorna!


Åh,jag har velat se denna film ett bra tag nu och nu har jag gjort det,
det sägs vara nya fucking åmål och jag håller verkligen med,
säger bara se den.
extra stolt blir man av att vara född i staden där både fucking åmål och I taket lyser stjärnorna spelats in,
Kan ju tom skryta om att en av skådisarna i fucking åmål vart min barnvakt,haha.

Handling:Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som Ullis-Knullis och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancersjuk mamma. Och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt: "Om du dör mamma, då tar jag livet av mig".

Finns hos cdon

Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra med dig ?

2009-06-11 @ 19:38:12
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :D hade det så jäkla nice!

2009-06-11 @ 19:56:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0