Recension:Sony Ericsson w715


Nu har jag använt mobilen en månad och troligen testat varena funktion utom youtube delen,
hitills har jag använt den utan strul,walkman funktionen har bästa ljudet vilket är bra om man använder den delen ofta.
En sak jag verkligen inte gillar är för att komma åt minneskortet måste du ta bort bakluckan,för att vara en sån ny mobil borde du funderat ut nåt smartare sätt,som tex på min förra walkman mobil där tog man ut minneskortet överst på mobilen,väldigt bra.
Men en sak jag tror är likadant på alla mobiler,ju större minne desto större risk för strul,även om mobilen sägs klara av 1500 låtar så får du räkna med att funktionerna blir slöa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0