Inte okej för läkare inom anorexiavdelning ta semester?


Ja anorexiavdelningen på karolinska är inte enda som är stängt,utan även här i gbg på båd ställena jag gått har dom nu semester,ja den är iof över nu,men allt som allt har jag gått 8 veckor utan hjälp,ätstörning som ätstörning för mig sen e det bara så att anorexi synts och diskuterats mer i media. Men hur som helst,min åsikt är av denna.
Visst det är jobbigt när dom går på semester och det har vart tufft MEN jag skulle aldrig klara av att dom satte i vikarier eller liknande,så öppen är nog ingen med denna sjukdom att man kan berätta sitt läge för vem som helst.
Jag vet att eter 6 mån precis när jag öppnat upp mig fick jag en ny sjuksköterska,tufft?absolut.
För även om dom sitter där med din journal så börjar allting om på nytt och så skulle jag inte vilja ha det en sommar.
Läs hela artikeln här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0