Dagens tips!

Antalet bloggar ökar,det gör också ämnena.
Det finns mammabloggar,modebloggar,sexbloggar mm.
Det som jag lagt märke till är att fler och fler vågar skriva om ätstörningar,
och det tycker jag är starkt vågat,för av egen erfarenhet finns det inget mer pinsamt än att vara sjuk i en ätstörning.
Jag vet att en del av mina läsare besöker min blogg just pga den anledningen,därför kommer jag tipsa er om liknande bloggar men som kanske skriver om enbart ätstörningen,jag varierar ju en del.
Varför tipsa om dessa bloggar?
Att peppa varandra till tillfrisknad är en stor grej.
Medans jag gör en lista får ni nöja mer med denna tjej eller så kan ni läsa om min kamp


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

kul med nya bloggar :)

2009-07-21 @ 13:20:27
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0