Uppdatering efter sjukhusbesöket

Som sagt på sjukhuset i går kom inga bra besked,bara håra ord

-Du svälter din kropp
-Den går på sparlåga
-Du har fortsatt träningsförbud
-Dina matvanor är katastrofala
-Du får inte dricka för mycket vatten (vill ni jag ska skriva varför så fråga)

Med andra ord INGET bra kom ut av besöket,sen håller varannan bloggtjej vars blogg jag läser på att banta,jag bara klickar vidare,inget positivti att läsa massa tips när det endaj ag ska lära mig är att få bra matvanor och komma i från den onda cirkeln som vissa andra försöker hamna i,VARFÖR vill man det?Jag svälter mig inte med mening,som dessa bantare gör.

Kommentarer
Postat av: Helene Ljungberg

Jag hoppas du kommer tillrätta med allt,försök att ställa dig själv i centrum,det är DU som är viktig i ditt liv,var snäll mot dej själv.

Kramar i massor!!

2009-02-28 @ 00:19:02
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fast man får hålla isär att en del svälter sig med mening också för att just bli size zero en del bantar för hälsans skull och en del som bantar hamnar inte i dåliga mönster.



men jag hoppas så att du hamnar i en bra cirkel snart gumman!

2009-02-28 @ 00:34:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

usch då gumman... men säger dom så, så är det kanske så? Hoppas du tar till dig allt det och börjar äta bättre! Glöm inte att det bara finns en av dig och det är dumt att förstöra dig!!

2009-02-28 @ 12:01:07
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0