Har ni kollat nåt på friidrotts vm?


Senaste dagarna har jag fastnar framför friidrotts vm då mest framför löpningen,
gud vad jag saknar att träna men träningsförbudet ligger kvar tills jag äter enligt läkarna.
I dag kika jag på maratonet det var så imponerande att se löparna från Ke
nya som tog hem både första och andra plats.
5 mil på 2 timmar HERREGUD.

I kväll springs midnattsloppet i Centrala Göteborg också nåt jag ville delta i men får avstå pga ätstörningen :( lycka till alla ni som ska springa i kväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas verkligen att du får bukt på dina ätstörningar och önskar dig all lycka till i din kamp. Jag har också haft dem och jag vet att det går att övervinna. Så jag håller mina tummar för dig!



Jag har följt fridrotts-VM som en galning! Tycker det är jättespännande.

2009-08-22 @ 18:11:33
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0