Uppdatering om ätstörningen!

Tack för alla era kommentarer och ert stöd när jag uppdaterat om ätstörningen,
många tycks fått uppfattningen att jag inte får rätt hjälp eller stöd men det är tvärtom dom på behandlingen har gjort allt dom kan och är jättestöttande men när jag skrev att dom inte kan ge mig mer stöd och jag ska till en riktig ätstörningsenhet mena jag inte att dom inte kan stötta mig utan det handlar mer om hjälp,dom har bestämt att jag behöver mer hjälp än vad dom kan ge just där.
I dag flyttades morgondagens sjuksköterskebesök bak 1 timme,vi träffas nu 2 ggr i veckan för jag hatar skriva min matdagbok,och sen för att jag inte kan prata om mat på behandlingen,det är ett riktigt problem för dom.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

massa kram gumman!

2009-04-02 @ 21:46:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Julia

matdagbok är ju jättebra! kanske får dig att inse mer också? tror du inte det? efter ett tag... förhoppningsvis ökar matätandet lite med?

Lycka till! Kram

2009-04-02 @ 23:44:27
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0