Svar på tal

Skrev tidigare om denna anonyma person som ALLTID kritiserade mig när jag skrev om ätstörningen.
Och som jag läst hos en annan tjej har dessa anonyma en tendens att komma tillbaka och då INTE vara lika anonyma.
Medans ip adressen avslöjar personen.
Fick nyss detta

undrande anna om Lördag:
Om du nu spyr upp det du äter, varför proppar du i dig choklad och läsk? Låter inte vettigt. Tacksam för svar.

Mitt svar:Jag hade mens för guds skull lämna mig i fred,
Har du aldrig ätit choklad då?någa såna behov kanske du inte har?
och va fan snackar du om proppa i sig?
Jag tänker INTE sitta här när jag VET att andra tjejer med ätstörningar läser detta och förklara EXAKT vad jag kan äta och inte äta för det är ungefär det allt handlar om.
Nåt jag inte tror du någonsin kommer förstå.

Förlåt bloggläsare men var tvungen att avreagera mig,min blogg,mina tankar.
Och "Anna" jag vet att det är du pga din ip adress.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

gumman STRUNTA i dessa knäppisar som inte har nåt bättre för sig än att få andra att må dåligt!

2008-09-09 @ 11:48:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :D jätte fin blogg du har :D

Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om min blogg och mina bildeer :D kram

jossi

2008-09-09 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0