Dagens middag


I dag blir det tagliatelle med köttfärssås.
Jag har inte ätit pasta på flera ÅR men jag vet att sjuksköterskan sa att jag ska äta en del sånt jag inte tycker är gott.
Hitills följer jag inte alla regler jag fått tex 3 måltider om dagen.
Jag är ingen frukost eller lunchmänniska,det kommer ta skitlång tid att få in dom vanorna.
Vilket jag hoppas hon förstår när vi träffas i veckan.
Den måltid jag äter är middag...
Jag önskar ingen att få en ätstörning,det förstör så mycket som en vanlig person kan njuta av.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh gumman... hoppas du kämpar på och gör ditt bästa, det är det enda du kan göra! men man mår SÅ mkt bättre av att äta regelbundet =) jag slarvar själv en hel del men det är inte värt det!

kram

2008-09-23 @ 14:42:45
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

Hej hej tjejen. Du tar steg för steg så ska du se att det blir en rutin för dig. I början kunde inte min mage vänja sig vida mat heller men nu nästan behöver jag inte titta på klockan för att veta när det är lunch. Kroppen sköter det bra själv :)



Jag pluggar ju nu så jag jobbar inte inom SU utan på bemaning. Har precis varit i Norge.

Hur gick med med proverna?



kramis

2008-09-23 @ 15:11:30
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj, hur kan man inte gilla pasta liksom?



ja hoppas verkligen du får bukt med problemen gumman.

2008-09-23 @ 15:29:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul & höra att det börjar gå bättre för dig.. Själv tackade jag nej till att få hjälp=/ vilket läkaren sa att de snart kom mer gå åt helvete om jag fortsätter såhär..

Men jag är rädd för mat=/ jag har haft ätstörningar sen 2år tillbaka & nu blir det bara värre & värre.. Jag försöker, men jag klarar ej detta.. Så man får se hur d slutar..

Men d bra att du har fått hjälp nu=) Hoppas allt ordnar sig för dig..

2008-09-23 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0