Uppdatering efter besök 3

Besöket i går var verkligen lärorikt.
Har gått 2 av 10 veckor på steg ett nu.
I går sprang jag till mottagningen då jag var sen,
väl där fick jag veta att jag faktiskt får börja småträna eller i alla fall promenad (minst 30/varje dag),fortfarande inte springa alltså :( sen ska jag göra 40 sit-ups VARJE dag (jag fick tom göra dom DÄR).
Det är allt jag får träna för att min ätstörning INTE ska gå över i Aneroxia.

Ingen fattar hur skönt det var att springa i går men så får jag inte springa på minst 8 veckor till :(
när man är van att springa så saknar man det verkligen.

Fick även en tillsägning vilket var väntat egentligen.
Skärpning till nästa vecka,med andra  ord.

Tack för allt ert stöd och era egna berättelser.
Och till alla därute som kämpar,ge INTE upp.
Jag vet att det är svårt men ni har bara en kropp,det är den vi ska leva med för resten av våra liv.


Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej tjejen och vad bra att det går i rätt riktning för dig. Jag gick på behandling under ca 1 år och de vill ha tillbaka mig igen för ytterligare 1 år.... Jag har dock inte ringt upp :(

Kämpa vidare.

2008-10-03 @ 12:41:55
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Vågen är verkligen nr 1 som du borde slänge och jag förstår om du inte kan göra det själv. Kan du be någon annan göra det åt dig???

Pär slängde nämligen våran våg så nu MÅSTE du göra detta. Det finns ingen anna väg!!!

Just för tillfället har jag ingen tid för mottagningen men jag ska ringa de nästa vecka ...

2008-10-03 @ 12:56:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

BRA att du kämpar på gumman!!!

2008-10-03 @ 16:43:01
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0