Mitt nya schema (under och efter behandlingen)

Jag kommer naturligtvis fortsätta följa mitt schema även efter behandlingen,
behandlingen varar 10 veckor (jag har gått 4 veckor),efter det så fortsätter jag där tills jag känner att jag klarar mig utan deras stöd...
Jag har inte nåt mitt mål,men vi är nog ganska överens om att jag i alla fall äter det viktigaste.
Så här ser mitt schema ut:

7:00-8:00:Äter frukost (dom dagar jag orkar),oftast en macka (räcker för mig)
Efter 12 tar jag oftast en frukt,(egentligen ska jag här äta lunch,men jag är inte redo för det)
Träning (varje dag):Promenad (får inte börja träna ännu),samt dom 40 sit ups (inte flera) dom rekommenderar.
Mellan 16:00-18:00:Middag (enligt tallriksmodellen)
Efter 18:00 här äter jag inget,(förutom en frukt eller en hand nötter av nåt slag)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej gumman!

Tänkte bara fråga dig om de på din behandling sagt något om saltbrist å vätskeansamlingar å sådär? Det står ju mycket om sånt i Gisela Van Den Steers bok Mattillåtet men annars tycker jag inte man har hört så mycket mer om det. För hon skriver ju jättemycket om det här med saltbrist och att man blir svullen av det. Att man ska börja med 1 krm/dag för att tillslut komma upp 5 krm/dag.

Du kanske har fått lära dig nåt mer om det?



Kram Josefina

2008-10-11 @ 12:14:04
URL: http://josefiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0