Behandlingen rör upp känslor!

Okej jag MÅSTE äta broccoli enligt sjuksköterskan.
Hon vill se mina matvanor ändras,finns ganska mycket på sidan av saker jag inte gillar.
Hur som helst tänkte jag försöka mig på wok,men jag klarade det inte.
Stod där och mådde illa,som ni förstår är det ganska mycket grönsaker jag inte äter.
Det enda jag fick med mig var broccoli,om jag inte gillar det kan hon inget säga sen,då har jag försökt.
Jag blev nästan gråtfärdig,avskydde verkligen hela behandlingen och sjuksköterskan just där och då,
att ha en ätstörning och bli frisk från den är ingen lek!

Kommentarer
Postat av: Sue

Brocoli är kanske ingen höjdare. Vitkål är mycket godare :) Ser dessutom godare ut!!



Jag har blogg Designutlottningar på min blogg, ifall du skulle vara sugen på den ny! Du kan ju stora in å kolla om du hittar nått som passar dig!



Kram Sue

2008-10-28 @ 16:05:02
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: teddy

Frågan är varför du inte vill äta broccoli??

Är det för att du inte tycker om det eller för att det känns fel??? Så kan jag tycka om banan ibland med då tvingar jag i mig frukten och säger till sjukhjärnan att jag behöver den!



Har du haft en bra födelsedag gumman?



kramis

2008-10-28 @ 22:53:22
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0