wow längesen


Här är minnen som går way back,3t och anything.
Året var 1995,jag var 13 *s*,vi var ,13 snarare.
Naturligtvis har det lite med första kärleken att göra,jag skrattar så åt detta minne i dag.
Detta innebär att jag och min älskade vänner som än i dag är vänner känt varandra 15 år ungefär.
Vilka flashbacks.
Naturligtvis höll inte kärleken mellan par i vänskapskretsen,men att träffa alla i dag med sina respektive och barn osv det är magiskt,
Vissa stanna på hemmaplan,vissa flyttade därför är det så UNDERBART att se alla tillsammans då och då.
För även om våra föräldrar uppdaterar varandra så finns inget bättre än att träffa er face to face och få höra det senaste.

Kommentarer
Postat av: Nadde

Hahaha, ja det var verkligen längesen!

2008-05-13 @ 13:18:54
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com
Postat av: teddy

Ohhh jag tänker på min allra första förälskelse när jag hör denna. Han omkom i Backa branden :(

2008-05-13 @ 19:56:52
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0