Väldigt intressant inlägg

Läs detta

Handlar om en bloggerskas tankar om "aneroxiabloggar"
Får jag säga mitt så är jag glad över att dom vågar öppna sig,att detta är en del av deras process att bli friska.
'Finns väl fan ingen som ber om att få en ätstörning?
Tror ni att det är något man väljer?
Jag vet inte om jag ska hata eller hylla inlägget.
Personen i sig verkar inte veta så mycket om ätstörningar så då kanske man inte ska uttala sig.
Olika personer bloggar om olika saker.
Så länge du inte själv har en ätstörning vet du INGET om hur en person med denna sjukdom har det.
Jag var bara tvungen att lätta mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ett val från början. SEN går det bara utför. Detta var ett diskussionsinlägg, meningen är att man ska tycka och tänka som man vill. Inte bli påhoppad för det. Sen ifall jag var hård mot de här tjejerna, var kanske inte så smart. Men det är mina tankar.

2008-05-22 @ 14:43:42
URL: http://linnea86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0