Uppdatering om min ätstörning!

Dags att uppdatera lite om kampen att bli frisk,känner det spec efter ett samtal i går från killkompisen M,han frågade hur det gick och precis där som när jag skrev att jag föredrar sms framför telefonsamtal kände jag att -nej jag kan inte prata om detta.
Därför skriver jag det här,då flera av er tex nedanstående 2 är nyfikna på vad som händer.
Det är inte heller lätt att skriva om det,men vi gör ett försök.
Det finns som precis för alla andra bra och dåliga dagar,varje dag är en kamp,att fokusera på maten inte är min fiende,att äta lite dag för dag för att en dag förhoppningsvis kunna äta som man en dag gjorde och faktiskt må bra efteråt.
Jag håller mig numera till det jag VET inte ger mig dåligt samvete,det underlättar lite i kampen.
Nej nu får det räcka för i dag återkommer mer senare om detta ämne.

Emma
om Miami INK:
Hittade din blogg på tjejblog. Fastnade direkt. Du skriver väldigt bra, speciellt om din ätstörning. Jag vet inte hur det är, men jag vill iallafall önska dig lycka till och jag hoppas att du hittar tillbaka kram

alec om Räddad av en Ängel utklädd till fotograf:
vad va det för bilder?
Hur går det för dig med ätstörningarna ? du behöver inte svara...
Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-05-20 @ 09:38:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tjejen.

Tack för uppdateringen.

Kanske är det bra att du håller dig till det som inte ger dig dåligt samvete och sedan steg för steg adderar något till kosten... Så gör jag iaf :)



kramis på dig

2008-05-20 @ 14:38:16
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh gumman, du kämpar på bra! det går ju bara om du tar det i din egen takt, men du kommer klara det!!

2008-05-20 @ 14:57:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0