Sabina koreograf i so you think you can dance

488007-348
Sitter och kollar på reprisen av so you think you can dance,då dök Sabina Dalfjäll upp i rutan som koreograf till ett par som skulle dansa House.
Åh så kul,jag hade ingen aning om vem Sabina var förrän jag såg the score med Bounce.
Hade så sett framemot showen,väl där visa det sig att min favorit Jennie stukat foten,ersättare var Sabina Dalfjäll.
Jag var förtrollad hela showen,hon är en fantastisk dansare.
Så jag glömde snabbt bort besvikelsen att Jennie inte var med.
Bild:Danscenter

Kommentarer
Postat av: The City

Jag kollar inte så mycket på det faktiskt :)

2008-05-03 @ 17:50:38
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0