Så gick det sen


Bild:aftonbladet

Det har skrivits mycket om förra avsnittet av sanningens ögonblick nu kan man i Aftonbladet läsa hur det gick.
Paret som firade sin 5års dag i studion har nu flyttat isär,han har även gett henne halva vinsten.
Så här säger även Linus:

Men lögndetektorn känner ju om du ljuger.

- Det är ju därför jag "erkänner", den kan bara avslöja lögner. Säger den att mitt "erkännande" är lögn så skulle hela programmet tappa sin trovärdighet. Jag kan ju till exempel inte få fel om jag "erkänner" att jag har kört bil rattfull. 

Jag fattar inte,avslöja han otrohet trots att han inte var otrogen?
Flickvännen tycker det verkar logiskt.


Kommentarer
Postat av: tania

bra att sanningen kom fram för henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0