På tal om säljare

Var på en invigning till i går,en ny elgiganten,jag vet att säljarna är lite på där men inte mer än normalt.
Förutom denna ggn,direkt inne kika jag på en mobilväska när en säljare hoppar fram och skriker -HEJJA Sverige,alltså hade han inte vart så snygg så hade jag antagligen bett honom fara och flyga.
Sen kom nästa och denna säljare var pest och pina
-Kan jag hjälpa till med något?
-Eh nej tack.
-Ni vet väl att det är köptvång.
-Ha,eller hur.
-Läste ni inte det finstilta utanför dörren,hahah bara skojja.
Så skratta han högt åt sitt skämt.

Eh,pain in the ass säljare?
Hans karriär på elgiganten blir nog lika kort som hans humor *asg*

Kommentarer
Postat av: Jennyh

desamma gumman=)vad ska du göra idag?

2008-05-15 @ 15:34:57
URL: http://missjennyh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jobbigt med påflugna säljare!

ha en fin kväll :)

2008-05-15 @ 16:22:23
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0