I min hylla


Dessa 2 finns i mitt badrumsskåp.
Så här skriver Yves Rocher om dessa:

Utredande expressbalsam:
Lättkammat på nolltid! Prova vårt spraybalsam på håret! Utredande expressbalsam, berikat med 100 % vegetabiliska vitaminer är en lättanvänd vårdande produkt som sprayas på handdukstorkat hår och som inte ska sköljas ur. Gör håret lätt att kamma utan att det blir tungt.

Lystershampo:
Spänst och glans i håret från morgon till kväll! Är håret livlöst och utan lyster? Lysterschampo med 100 % vegetabiliska vitaminer är en daglig energikick för ditt hår. Ger håret förnyad glans och lyster. Prova, se resultatet, upplev skillnaden: Håret får ny spänst, ny styrka och strålande lyster.

Kommentarer
Postat av: teddy

Önskar tjejen en fin dag. Hoppas vi får lite sol idag också annars får vi vänta tills helgen :)

2008-05-07 @ 07:12:42
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: s

Jag har provat dessa produkter och de är icke bra, inte för mitt blonda hår i allafall. Håret blev trassligt och kändes skumt efter ett tag.

2008-05-08 @ 15:02:53
URL: http://frifot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0