Det är ett mirakel

Okej nu måste jag skriva av mig,för ett par månader sen gick jag ut i gamla bloggen och skrev om min ätstörning, efter erkännandet kändes det bra.
Allt gick bra i ett par månader,sen gav jag upp,svek allt jag lärt mig.
Ville inte ens tänka på det,inbillade mig att jag mådde bra,behövde ingen mer hjälp.
Man tror på sig själv till slut,hur som så försvann min mens= inget bra tecken.
I dag kom den,tack gode gud,dock så är den därmed inte längre regelbunden,vilket innebär one step back.
Jaja,bättre skriva av sig än att låta det gro i hjärnan
.
Solen skiner i dag igen,jag har ansökningarna till skolan att fylla i som MÅSTE va inne nästa vecka,ångest?
Eh jo,stor ångest.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad skönt att den är tillbaka! det är svårt det där, när man blir bättre blir man ju bättre och då är det så klart bättre än när det var sämre så då tror man nog lätt att allt är bra. heh, svammel där men du fattar nog =)

jag hade med en body, när jag var typ 6 hihi... men usch nej för att spänna fast nåt mellan benen så nu? no no!

puss

2008-05-04 @ 10:09:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Vad skönt att mensen hittat hem. Det har min också gjort - har den tom för tillfället. Se det som ett tecken på att få barn i framtiden och inte som ett tecken på att allt är bra. För allt är långt ifrån bra - utan man får kämpa i många år på att det ska stämma i detta jäkla huvud.
Hoppas solen skiner riktigt mycket på dig idag :)

kramis

2008-05-04 @ 12:56:25
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0