Tanke till!

I dag skulle mina kusiners mamma fyllt år,tyvärr är hon inte längre med oss på denna Jord.
Men hennes minne försvinner aldrig,en bättre människa som du kommer aldrig finnas.
Under din tid här gjorde du stora intryck och om jag bara blir hälften av vad du var så kommer jag vara lyckligt lottad.
Tack för den tid du förgyllde våra liv och för att vi fick känna dig som person.
Vi var små när du gick bort,men än i dag minns jag begravningen,mina kusiners ansikten.
I våra hjärtan kommer du alltid leva vidare.

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad hemskt...beklagar =( högtider är det nog extra jobbigt när man förlorat nån närstående...

tack för din fina kommentar =)
kram

2008-03-20 @ 12:41:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0