steg för steg till hjälpen för min ätstörning

Nu när jag kollar tillbaka på hur jag steg för steg fått hjälp mot ätstörningen har allt gått fort.

30/7 Mitt första läkarebesök (en remiss skickas)

18/8 - får besked att jag måste ta fler prover,några värden ligger lågt.

3/9 får remiss till behandlingen
 
15/9 Jag tar proverna jag skulle tagit 18/8

18/9 första besöket på behandlingen

19/9 sjukhuset för provtagning

Sen dess har jag varje vecka vart på möte,

27/11 var sista veckomötet,nu ska vi träffas en ggn i månaden tills jag är frisk och får styrkan att släppa mitt team.

Här kan ni läsa om kampen


Kommentarer
Postat av: agnez

jag beundrar dej för att du orkar skriva offentligt om dina problem. det är inte lätt att lida av ätstörningar... men det finns ett ljus i mörkret! håller tummarna och hoppas på att du börjar må bättre snart.. :D kram

2008-12-14 @ 09:15:06
URL: http://agnez.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0