Starka kvinnor i bloggvärlden!

Det är fantastiskt hur mångan ya bloggar man upptäcker genom kommentarer,jag fick en kommentar av en tjej kallad MammaMelissa,jag klickade mig in på hennes blogg och sitter nu tårögd men ändå full av beundran över hur stark hon är.
Melissa och hennes man har förlorat sina 2 för tidigt födda tvillingdöttrar 24/9 2008,
blogga är för många ett sätt att skriva av sig sina känslor,och det är säkert därför Melissa bloggar,
jag beundrar hennes styrka,klicka er in på hennes blogg och läs.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Oj, tack! En länk och allt... och så fina ord! Tack!

Ja, det är mitt sätt... kanske kan det hjälpa någon annan också -att bara veta om att sådant här händer kanske gör att någon annan blir mindre chockad eller kan hjälpa en anhörig änglaförälder på bättre sätt...



Du kan maila mig om du vill så kan vi snacka vidare om städer och grejer... ;.)

2008-12-02 @ 23:07:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Ja,bloggar är en bra ventil för mycket..sant!

Jag önskar dig en fin Onsdag gumman! Kram

2008-12-03 @ 06:54:02
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0