Djurpolisen i Houston


Kollar på animal planet och Djurpolisen  i Houston,tårarna rinner verkligen.
Denna ggn har dom tagit hand om 5 hästar som vanvårdats och torterats.
Du såg skeletten på dom,och så ser ju inte normala hästar ut,dom har alltså tvingats svälta över 6 mån,tortyrdelen va den att en bit från hästarna fanns foder som dom dock itne kom åt utan bara kudne titta på.
Ägaren förklaring var -dom tränas till roder,
hästarna var ju skelett bara,gud tårarna rinner på mig som den hästjej jag alltid varit.
Hur kan man göra så mot ett djur?i detta fall 5.

Kommentarer
Postat av: Liza (& Marren)

Jag älskar animal cops. Det är så hemskt att se och så gripande. Jag och mamma satt alltid bänkade framför det på kvällarna förut. Nu kollar jag det inte lika ofta men ibland.

2008-12-04 @ 21:08:00
URL: http://wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0